Schițe literare

Mai ieftine cu duzina, alte schițe și experimente literare din... tinerețe, republicate:
==================================

Încercare de poezie informatică

Cel mai mult îmi plac cifrele binare...
Acolo e simplu, e doar zero și unu

Eu unu', dacă mă simt singur,
Ma deplasez puțin mai la stânga

 și suntem deja doi.
E drept, lângă mine e un zero,
Dar măcar este în dreapta și nu în stânga...
E cam nasol cu zerourile din stânga,

Țipă tot timpul după egalitate
Dar nu aduc nimic în plus,
Oricât de multe ar fi ...

(vara 2001)
 
* * *

Atelier1


Psihologia ne-nvață
Că firul de ață
Și oul de rață
N-au nicio relevanță

* * *

Atelier2

Fluierul
piciorului
perpendicularei
pe planul
de atac
de cord

* * *

 Actorul

  Era azi rege, mâine rob, azi hoț, mâine furat, azi ucigaș, mâine ucis. Dar eu l-am cunoscut și-am zis că e actor. Și-am căutat sub măștile lui mai adânc, să văd ce gând îl animă, ce voință îl conduce, când e bun și rău, viclean sau împăciuitor. Și-am aflat că atunci când este așa, el vrea să ne-arate tainele lumii...  

(facultate, poate pe când mergeam la teatrul Casandra?)

==================================