Review Kavarna - Villa Alegra

Am vrut de anul trecut să fac un review, dar nu am găsit timpul. Public aici un scurt răspuns pe care i l-am dat cuiva care m-a întrebat personal despre experiența din Bulgaria, de la Kavarna - Villa Alegra, poate mai folosește cuiva.

 E ok cu copil, am fost cu unul iar finii cu 2. Se putea găti, avea plită și cuptor cu microunde. În general ne-am simțit bine. Dacă vrei îți dau și pătuț de copil (contra unui preț rezonabil). E liniștit, de familie, se ajunge ușor la plajă chiar și cu copil. Hotelul este aranjat cu mult gust, deși nu este "lux".

Stațiunea este minusculă, e un mic triunghi lângă mare, restul orășelului este pe șosea, la câțiva kilometri de plajă, se ajunge doar cu mașină. Sunt doar 2-3 restaurante, dar mi-a plăcut foarte mult unul exact lângă plajă (Bulgarka cred), preț ok și mâncare foarte bună, muzică live uneori, au și wireless free care și merge :)


La câțiva kilometri poți merge în Kavarna centru, are supermarket, piață de legume, etc. Local sunt niște magazine foarte limitate.
 
Piscină este la hotel, dar n-am intrat niciodată, este într-o zonă cu umbră și este prea rece din păcate. E însă loc de joacă cu nisip lângă și loc de joacă acoperit în hotel. Apartamentul meu era lângă piscină și se auzea un ușor bârâit noaptea de la pompă. Wireless-ul era cam limitat, gratis, dar nu se prindea decât într-un colț al camerei. În alte camere se prindea mai ok.
 
Singurul lucru puțin enervant au fost insectele cam multe, intrau muște în hotel. Cred că dădeau și cu șpray din cauza asta pe holuri, nu prea mă încânta fiind cu copil. Treceam repede însă, aveau lift în care încăpea căruțul.

Am mai dat ture cu mașina la Balchik și Albena. Atenție să ai farurile aprinse și ziua, mi-am luat amendă.

Mai poți urca pe deal cu mașina pe lângă hoteluri, este o priveliște superbă.
Puțin mai spre Vamă este o zonă cu vestigii tracice ("capul Kaliakra), se vede foarte frumos dar durează ore vizita și se intră contra cost.
 
Per ansamblu mie mi-a plăcut sejurul, dacă vrei ceva liniștit și fără prea multe pretenții este în regulă.