Eternele gropi și eternul primar

Articol scris de mine pentru https://lacoltulstrazii.wordpress.com/

 Eternele gropi și eternul primar

Gropile din imaginile de mai jos sunt surprinse la colțul străzii Garoafei, la capătul dinspre Șos. Alexandria, Sectorul 5. Primar este Daniel Marian Vanghelie, la al patrulea mandat, începând cu 2000. În toți acești 12 ani, strada a arătat similar.



Gropile se văd chiar și pe Google Maps, împreună cu afișul electoral pe care apare primarul. Pozele sunt probabil din 2009, vedeți aici. Deoarece strada Garoafei nu a fost niciodată asfaltată complet în cele 4 mandate, situația s-a deteriorat continuu.

Anul trecut, înainte de alegerile pentru primărie, am făcut un film similar și l-am inclus într-un articol. În mod surprinzător cineva chiar mi-a răspuns. Părea că lucrează la primărie, întrucât cunoștea detalii despre contractarea lucrărilor și soluțiile tehnice. Mi-a spus că demersul meu este tardiv, că lucrarea subterană este gata și se așteaptă asfaltarea. Au trecut alegerile, primarul a fost reales, utilajele au dispărut, gropile au rămas.

Pe aleea din fața blocului unde locuiesc s-a turnat asfalt, deși arăta mult mai bine decât Garoafei și atunci. Doar bucata de Garoafei pe care intru cu mașina a rămas în toți acești ani ca după bombardament. Eu pot înțelege că există probleme tehnice, uneori juridice, dar chiar nu se putea găsi o soluție în mai bine de 12 ani de zile? Adică putem face pasaje subterane și supraterane, chiar și câțiva kilometri de autostradă, dar nu putem asfalta 200 m de stradă?

P.S Articole și mai interesante scrise de mine în engleză: