Fumatul la primărie


Fumatul la primărie

  Astăzi am mers la Primăria Sector 5 (strada Eforie) să depun actele pentru alocația lui bebe. "Protecția copilului" este un loc unde deseori vin părinții cu bebelușii în brațe. Chiar acolo, la etajul 1, pe holul de acces, niște cucoane fumau de zor. Fumau și când am venit, fumau și când am plecat. Nu garantez că erau aceleași dar erau clar de la primărie, întrucât am auzit replici conspirative de genul "nu mai vorbi despre asta, știi că telefonul meu are urechi".

  Chiar așa să nu se respecte legea nici în instituțiile care ar trebuie să aibă grijă de respectarea ei ? Atunci mă mai mir că în piața Rahova (tot sectorul 5!) se fumează în halele acoperite ?

 În cazul ăsta mi se pare că peștele de la cap se împute. Trăiască primarul nostru, care este !


Dacă v-a plăcut articolul, daţi vă rog un share :